کانگورو اولین ارائه دهنده فروش انلاین مواد شیمیایی و پلیمری

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

مشاهده محصولات کانگورو...

محصولات این شرکت به سه بخش مواد اولیه شیمیایی،مواد اولیه پلیمری و افزودنیهای پلیمری تقسیم بندی می گردند:


-مواد اولیه شیمیایی به سه دسته محصولات وارداتی،پتروشیمی و تولید داخلی تقسیم بندی می گردد.


-مواد اولیه پلیمری به سه دسته ترموپلاستیک ها،ترموپلاستیک-الاستومرها و الاستومرها تقسیم بندی می گردد.


-و افزودنیهای پلیمری شامل انواع آنتی اکسیدانتها واستئاراتها می باشد.

جهت مشاهده قیمت ها وسایر اطلاعات  این محصولات می توانید بر روی لینک ذیل کلیک کنید.

محصولات کانگورو

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد شبانی

اگزلر چیست؟ (EXXELOR PO1020)

اگزلر:EXXELOR PO1020

 

رزین پلیمری(PO1020)از ترکیب انیدریدمالییک و هموپلیمر پلی پروپیلن تولید میگردد.این ترکیب برای قطبیت بخشیدن به ماتریس پلی پروپیلن و بخصوص بهبود دادن خاصیت واکنش پذیری پلی پروپیلن با آمینو سیلان که با الیاف شیشه تقویت گردیده طراحی شده است.درصد بالای انیدریدمالییک باعث بدست آوردن کمترین تا مناسبترین سطح برای خواص کاربردی میشود .

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

اگزلر

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد شبانی

اگزلر چیست؟(EXXELOR PE1040)

اگزلر: (EXXELOR PE1040)

 

رزین پلیمری PE1040از ترکیب انیدریدمالییک با پلی اتیلن دانسیته بالا (پلی اتیلن سنگین)میباشد که توسط اکسترودر واکنشی تولید میگردد .این ماده جهت عامل کوپلینگ در ترکیبات پرشده پلی اتیلنی و یا بعنوان عامل کوپلینک یا لایه اتصال دهنده در سیستمهای چند لایه ای پلی اتیلنی جهت ایجاد سازگاری و چسبندگی بین لایه های طراحی شده است .

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

اگزلر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد شبانی

پلی وینیل کلراید چیست؟ PVC

پلی وینیل کلراید : (  (PVC(  Polyvinyl chloride)

 

PVC با فرمول شیمیایی  n-C2H3CL-))  هم مانند دیگر پلی الفین ها یکی از پلیمرهای پر مصرف میباشد که با گذشت زمان نه تنها کاربرد آن کم نگردیده بلکه روز به روز با پیدایش موارد مصرف جدید بر تناژ تولیدی آن افزوده میشود.

توانمندی و قابلیت ترکیب پذیری  PVCبا نرم کنندها و افزودنیهای گوناگون و ساخت کامپاندهای مختلف و دستیابی به طیف وسیعی از ویژگیهای کاملا متفاوت، از فیلم های نرم کاملا انعطاف پذیر گرفته تا قطعات سخت و همین طور امکان فرایند پذیری آسان ،آنرا از یک طرف و قیمت مناسب آن بعنوان یک ماده اولیه از طرف دیگر، عواملی هستند که افزایش روز افزون PVC  در آینده را هم تضمین میکند.

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

پلی وینیل کلرایدپلی وینیل کلراید

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد شبانی

پلی کربنات چیست؟ PC

پلی کربنات (Polycarbonate)(PC) :

 

پلی کربنات ها در واقع پلی استرهای ترموپلاستیک خطی هستند که از واکنش اسید کربنیک با دی آل های آروماتیک یا آلیفاتیک بدست می آیند. این مواد بطور کلی با ساختار زیر نشان داده می شوند:

H-(-ORO-CO-)n –ROH

اینهورن اولین بار پلی استرهای خطی اسید کربنیک را با استفاده از واکنش نمک های بازی هیدروکینون و رزورکینون در محلول آب با فسژن در حضور تولوئن تهیه کرد. این واکنش در شرایطی شبیه به شرایط واکنش پلیمریزاسیون بین سطحی انجام شد.

کاروترز و همکارانش اولین تحقیقات منظم برای تهیه پلی کربناتهایی با وزن ملکولی بالاتر انجام دادند. آنها از روش ترانس استریفیکاسیون بین دی اتیل کربنات ودی آل های آلیفاتیک و سیکلوآلیفاتیک موفق به تهیه پلی کربنات هایی با وزن ملکولی بالا شدند. دیگر محققان این فرایندها را به گونه ای بهبود دادند که پلی کربنات هایی با وزن ملکولی بالا و خصوصیات مناسب تولید شد. اشنل وهمکارانش پلی کربنات های آروماتیک بیس فنول را تهیه کردند. این پلی کربنات ها اولین پلی کربنات هایی بودند که پتانسیل کاربردهای تکنولوژیکی داشتند. بعد از این بود که خصوصیات منحصربفرد پلی کربنات ها توجه بازار های جهانی را به خود جلب کرد به طوریکه امروزه تولید این پلیمر به میزان قابل توجهی رسیده است.

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

پلی کربناتپلی کربنات

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد شبانی